9ay once sezaryan oldum. belden uyusturmalı epıdural kızlar. Zaten sezaryan bastanbasına çok zor, doğum yaptıgımdan berı hala o belımden iğne vurdukları yer her sabah çok agrıyor resmen sağıma soluma donemıyorum. Sizlerin nasıl doğum sonrası belınız?😒