frtylmz merhaba, ben de o zamanlar çok telaşlanmıştım. Çok fazla hızlıydı sanki nefes alıp verişi. Hatta babam falan da diyodu gelip gittikçe çok hızlı nefes alıyo diye. İlk kontrolde sordum doktora normal olduğunu bebeklerde zaten böyle olduğunu söyledi. Bi açıklama yapmıştı ama hatırlamıyorum🙈 13 aylık şu an. Endişelenmeyin, normal yani. Ama yine de gidince sorun doktora. 🌸