Dadam TospikOglusum ben hiç vermedim sadece anne sütüyle besleniyordu. Ek Gıdaya başlayınca su verdim. Doktorlara göre de olması gereken bu.
alican4 Ben ilk 1 ay hic su vermedim oglumda pamukcuk cikti agzinda o gun bugundur veriyorum aksine daha rahat uyuyo onceden surekli agzini sapirtatir gibi oluyodu simdi 3 aylik olduk bi sorun olmadi
mavisimmm20 TospikOglusum ben veriyorum süt ve mamayla besleniyor doktorum ver dedi su biberonuyla veriyorum ama yutması zor oluyor suyu boğazına kaçıyor dikkatli olun 🙂
minikalim Bebeğim 25 günlük ve sadece anne sütüyle besleniyor üstelik doğduğundan beri suyunu da veriyorum hiçbir sıkıntı olmuyor
Tospikto TospikOglusum canim doktoruma sormustum ben su ver istedigi kadar icsin dedi biberonla veriyorum ama doyduktan sonra ver dedi karni su ile doymasinmis.
Bsecill TospikOglusum evet verilir ben verdim doğduğundan beri hıçkırdığında falan az az veriyordum biz meme+ mama gidiyorduk bi zararını görmedim hele ki şu sıcaklarda verilmeli bence
Betul6565 TospikOglusum valla kirki cikti ek olarak mama takviyesi yaptim Anne sutunu yaninda biberona koyuyordum icmek istedigi kadar iciyor sonra da istemeyen e agzini kapatiyor zaten suan uc bucuk aylik masalllah turp gibi hicbir skinti yok
anne15 TospikOglusum yok dediyse vermezsiniz sizde . Bende pek vermedim cok nadir verdim doktorumda verme dedi