DefneRana3881 canım bizde sağlık ocağı kontrolüne düzenli gidiyoruz. Ama çocuk doktoruna iki aydır gidemedik. D vitaminin nesi korkunç merak ettim. Çünkü ben hala veriyorum, bazen unutuyorum. En son kan içinde damla vermişlerdi ama ilk kullanımdan iki saat sonra kusması olunca bıraktık. Birde kabızlık yaptı. Ben 6 ayın içindeyiz bu arada