bircocukannesiomom Bebeğim 4 ay 10 günlük oldu hala saç dökülmesi durmuş değil. Aksine daha da çoğalıyor..ağzından yüzünden gözünden dilinden saç çıkarıyorum delircem… Ne zaman bitecek bu?
Pelo_00 bircocukannesiomom aynı şekilde biz de öyleyiz sürekli saçları dökülüyor bazen kendi de tutup çekiyor saçlarını
Muhammedd23 bircocukannesiomom durmasımi lazim dı. Nete yazsanız görürsünüz zaten en az 6 ay dediğini telaş yapmayın boşuna
bircocukannesiomom bgmarik ay valla ben bıktım yazık kızım saçlarıyla imtihan oluyor resmen..bide konak var bi ton kafasının üstünde. Deriyle beraber çıkıyor saçı 😢
Duygusm bircocukannesiomom Bildiğim kadarıyla bazı bebekler neredeyse hiç saç kalmayana kadar döküp sonra yeni saç çıkarıyorlar. Yeğenimde de öyle olmuştu, azıcık tüy gibi saç kalmıştı kafasında, sonra yine çıktı.
bircocukannesiomom Duygusm aynen ama işte kel olacağını bilsem sıfıra vururum.. Ama ya olmazsa diye de boşuna kesmek istemiyorum
Dildeniz bircocukannesiomom geçer merak etmeyin bizim de baya dökülmüştü hatta üstü kel kalmıştı o denli dökülüyor zaten duracak bi süre sonra bizim ki gibi dökülecek ara ara
Miracc2420 bircocukannesiomom bizimde cok dökuluyodu dediginiz gbi agzinda dilinde gozunde cok yakaladim artik baş edemedik 4 ay 20 günlukken sıfıra vurduk kafasini tabiki bıngıldağina dikkat ederek