Bizim 2 aylıkken başlamıştı kaşınmalar 4. Ayda da çok huzursuzdu ben ataktan sanıyordum tam 5. Aya girdik iki dişini birden patlattı meğer diştenmiş ben beklemiyordum bu kadar erken o yüzden anlayamadım . Eli kulaklarda ve yanaklarda oluyor genelde çok hıysuzlanıyor tiz bir sesle ağlamaları oluyor anne kucağından inmek isteniyor felan . Tam altları patlattı rahatladı derken arkasından diğerleri de geliyor hiç bitmiyor diş huysuzluğu yani