Merhaba sevgili anneler 7ay 6 gunluk bi oglum var bu aya kdr cocugum gayet sakindi smdi 2 dis cikario cok sukur ole skntili gecmedi bizim icin ama sorun su cocuk hep bizi istio yaninda zaten yaninda oluyrz babasiyla birlikte ama mesela atyrm babamiz uyurken ben tuvalete bile gidemyrm bi su icmeye gidemyrm baslio haykirirca aglamaya… hani aclik uyku yada agri aglamasi olsa surekli olur yanina gidicne duruo ve oynamaya devam edio artik cok bunaldm yani yemek falanda yapamiyrm. Hani tamam cocuktan onemli degl.ama omada yemek hazrlamam lazm hic bse yapamiyrm. Ihtiyaclari hep zamaninda giderilir mutlaka hic aksatmayiz ama neden bole aglio ya aglayaral.herseyi yaptrmaya caliomus gbi gelio bana sizcede olemi sizler de yasadinizmi yardimci olurmusnz