bebeğim 6 ay 17 günlük dogdugundan beri alerji dediler onu bırak bıraktım bunu bırak bıraktım bebegime ek gıdaya vermedim alakası yok ne yapılırsa yapılsın aynı biktim usandım artık üzülmekten kendimi yemekten perişan oluyorum hiç bir şekilde alerjiyi anlamıyoruz birde üstüne süt yumurta alerjiniz var 6 aylık aşısını vuruldu bize vurulamaz demediler daha beter oldu
Lütfen kayseri bildiğiniz alerjiden anlayan bi doktor varmi ?
memorial götürdüm dünyam tekte hastanesi hepsine gitti aynı aynı aynı biktim