Kalp26 evet olabilir ama ilçe sağlığa düşüyor direk onlar da arayabilirdi. Öyle yazıyorsa pozitif demek ki. Hemen yoksa kolonya/dezenfektan edinin. Bebeğinizin yatağını gece biraz kendinizden uzak tutun ben beşiğini biraz ileriye almıştım. Gündüz de emzirip yere koyuyordum mümkün olduğunca kucağa almamaya çalışın. Gece beslemeye kalkarken bile maske kullanın gündüz de sürekli maskeli olun ben çift takmıştım. Sizinle iletişime geçtiklerinde verecekleri ilaca göre emzirip emzirmeyeceğinizi söylüyorlar sanırım bu konuda net bilgim yok.ellerinizi sürekli yıkayın ben eldiven falan da kullanmıştım ama onu kullanacaksanız daha dikkatli olun işiniz biter bitmez atın. Bana da test yaptığım gün sonuç belli değilken dr demişti. Bir de biz sonuç gelene kadar ve sonuç negatif geldikten sonra bile alışverişi Migros sanal marketten yapmıştık ya öyle yapın ya da tanıdıklarınız istediklerinizi alıp kapınızın önüne bıraksın. Tanıdıklarınızdan yemek falan da isteyebilirsiniz kapınıza bırakıp giderler. Üzülmeyin eşimin anne babası çok hafif atlattı bağışıklığınızı güçlendirici şeyler tüketin belki hiç anlamayacaksınız bile çok geçmiş olsun