Pyrzmom bardak koymayın gerek yok dedi bize de. Sürekli nerdryse emen çocuk 3 saattir felan emmiyor. Tedirgin oldum diyorum aç olsa ağlar huysuzlanır o da yok. Bizim kide eski usul sünnet oldu eve geldi sağlıkçı. Akşamdan beri 3 bez değiştirdim kanama gördüm de korktum yani