Merhabalar bebeğim 21 günlük oldu. En başından beri göğüs ucum olmadığı için silikon uç ile emzriyorum. Bazen çok güzel emiyor ağzına baktığım zaman dudaklarının kenarından süt geldiğini görebiliyorum. Ama bazen meme ile boğuşuyor adeta.Bir saate yakın emzirmeye çalıştıktan sonra Öyle durumlarda acaba süt mü yok Diye endişeleniyorum ve sağıyorum iki göğsümden toplam 60cc falan çıkıyor sonra sağdığım sütü biberon ile veriyorum biraz rahatlıyor. Acaba küçük olduğu için emmesi mi yavaş yoksa memereddi falan olabilir mi