Merhaba devlet hastanelerinde refakatçi kabul edilmiyor heleki erkek refakatçi hiç kabul edilmiyormuş odalar 2 kişilik olduğundan dolayı… ben Lütfi kırdar da gebe okuluna gittim ordan biliyorum o yüzden bende özelde yapmak zorunda kaldım… rabbim bir nefeste bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏