Eymenikooo Oğlum bir aylık oldu banyo sonrası hangi losyonu sürmeliyim karar veremiyorum..Bebek yağı ya da başka birşey mi kullanmalıyım önerisi olan var mı ..
Ipekk Eymenikooo doğduğundan beri mustelanın bebek yağını kullanıyorum duştan sonra. Tavsiye edebiilrim
ayis Eymenikooo Ben sadece banyodan sonra bebek yağını sürerdim masaj yapar gibi başka bişey sürmedim o yeterli oluyodu.. 😌
Gonul_celen Eymenikooo mustelanın losyonu ve bebek yağı var elime hangisi gelirse onunla masaj yapıyorum ikisi de çok güzel hatta banyo yapmadı günler de bile bacaklarına ayaklarına yapıyorum gaz sancısı yüzünden
OgrtmnZz Valla ben hiçbir şey sürmüyorum😄kulaklarını temizliyorum burnunu temizliyorum giydirip yatırıyorum o kadar ☺️
Ecocan OgrtmnZz bende surmuyorum korktum acaba eksik biseymi yapiyorum diye sizin yzdiginizi okuyunca rahatladim
Umaysu Ben saf zeytin yağı kullanıyorum doğduğundan beri. Yağ losyon krem aldım ama hiç kullanmadım. Çok da memnunum
HtcBelis Gonul_celen Aynen benim kızımında boynunun katlanma yeri bazen ekşi kokuyo güzel kokması icin boynunu yağlıyorum süper bi yağ 😍👍
YK_ HtcBelis evet şampuanıyla sabununu kullanıyorum ama yağ kullanmadığım için almadım şuan pek ihtiyaç duymuyorum ama alacak olursam mustela tercih ederim bende
aysegull Eymenikooo bazen saf zeytinyağı ile masaj yapıyorum bazen de mustelanın losyonunu kullanıyorum. Bir doktor arkadaş bebek yağlarının gözenekleri tıkadığını söyledi