Merhaba 2 gün önce spinal sezeryan oldum bugün çıktık doktorum oksapar iğne vermiş acaba pıhtılaşma mi var da verdi hastanede de yapmışlardı benle birlikte kalan diğer arkadaşa da yaptılar doktorum herkesemi veriyo acaba kendisine ulasabilcegim numara yok kafam karıştı sezeryan sonrası 10 tane kullanan varmı aranızda