Oglum 15 aylik 4 gundur atesi düşüyor sonra yine çıkıyor.Doktora gittim dis oldugunu söylediler 4 ile 7 gun araliginda iyilesecek dediler.Korona testi yaptilar calpol varsa ondan verin dediler baska da bir sey yapmadilar.Korona testi negatif şükür.Atesine kusma ve ishal eşlik ediyor.Uykusundan kusarak uyaniyor.Bu dis mi gercekten, cevremdeki herkes dis diyor.Yardimci olur musunuz benim gibi olan varsa?