Sibel2308 Mrhb guzel anneler :) Cennet kusuma bende kavustum cok sukur 🌸 sut arttirmak icin oneri alabilirmiyim ? simdiden tskkrlr ☺️
Aryosum Sibel2308 saglikla mutlulukla büyütün yavrunuzu, Allah onu size sizi ona bağışlasın. Sütünüz icin öncelikle bol bol su icin Ben ne yaptıysam artmadi ama son gunlerse kımyonlu bulgur pilavı yedigimde arttigini hissetmeye basladim. Tabii her taktik bünyeden bünyeye değişiyor. Sevgiler.
gknrylmaz Sibel2308 sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah 🙏🏽🙏🏽 Bol bol su içmek humana anne sütü çayı komposto hafif şekerli ve humana Rezene çayı denediklerim bunlar benim canım ☺️
tosbikannesiii Sibel2308 merhaba canım hayırlı olsun sağlıkla büyütmeyi nasşp etsin Allah 🥰 bende etkili olanları söyleyeyim ☺️ Bestlak damla 1 numaram 😍 tahin helvası dut humana stil tee
Sara_kucuk @Sibel2308 sağlıkla büyüsün evladınız. benimde kızım 2 aylık kimyonlu bende yiyorum evet faydasını görüyorum birde yemeklerden sonra günde 1 adet maden suyu içiyorum hemde bebeğin gaz sorununu ortadan kaldırıyor yani bebek gazını çıkartıyor ve süt yapıyor fakat süt Mısır’da iyi onu da yiyorum sütüm güzel geliyor tavsiye ederim
Sibel2308 Sara_kucuk Sara_kucuk sagol cnm senin minnosta saglikl buyusun insallah 🙏🏻Deneyecegim hepsini :)
Ekinimveannesi Anneler için uyumak çok zor ama gerçekten dinlenmek ve uyku süt için çok iyi geliyor. Elimizden geldiği kadar artık. Bir de hurma, tahin helvası, humana still tea, bestlak damla, promalt içecek tavsiye ederim.
Meryemmeva Sibel2308 hayirli olsun oncelikle, bende de 1 numara uyku.. ama farkettigim bir kac gida daha var bulgur (ama kimyonlu bilr yapsam gazlandiriyo malesef benimkini) en ama en cok sutlu irmik helvasi.. normal serbetliyi bilmiyorum ama bence irmik etken😊 tahin ve turevleri kurabiye helva her turlu hali, bide tonbalikli salata
Kadervural Sibel2308 hayırlı olsun rabbim riskini versin.. 2 kasik yogurda bir tatli kasigi kimyon koyun yiyin.. bir bardak sicak suya kuru incir ikiye bolup koyun iliyinca icin