6 Ağustosta 50 günlük bebeğimi sünnet ettirdim valla oldu bitti ilk başta çok korktum ama iyi ki yaptırmışım sadece ilk gün zorlandım o da benim yüzümden, bezini açık tuttum her yere çiş yaptı😂 İlk çişte birazcık ağladı ama sünnetten 3 saat sonra yarım paranox fitil verdim başka da sorun yaşamadık bir beden büyük bez takın ve her bez açmada bol vazelin sürün beze de pipiye de.