shdemir Beyzanurr Bende kemeride var patigide hic biseye yaramadi ikiside 1 kere kullandim bidaha kaldirdim. Alipta pisman oldugum tek sey diyebilirim
DFM Beyzanurr patiğini aldım bide torbasını aldım kesin çözüm değil ama rahatlatıyor ben çok memnunum her gece yatmadan önce ısıtıp giydiriyorum miss 🙈 al kullan derim en azından soğuklarda ayakları ısınır bebişin ☺️☺️
MiU Beyzanurr Kemerini kullandım bende. Daha önce de yazıldığı gibi kesin çözüm değil ama önce masaj sonra bisiklet hareketi ardından bunu yaptığımda rahatça uyumasını sağladı. Böylece o dönemin büyük bi kısmını gaz ilacı kullanmadan atlattık.