Parlak240 Kızlar bebeğim 9 aylık Bebelac gold 2 kullanıyorum ama bulamadığı için eşim 3 numara almış oda 1 yaşından itibaren diyor sorun olurmu acaba ben bu olmaz dedim birşey olmaz diyor açmadım bilerek başına bir gelen varmı
Smyetugra Bizde bebelac gold kullandık hep bence değiştirin içerikleri hep farklı çünkü tek sefer içmeden bir şey olmaz belki ama sürekli içmesin