Sevdadoga evet gelecek diş üste kaymisti tel tedavisi gördüm bebeginizin basina gelenin aynisi benimki de. Düşüyorum, disim sallaniyor,doktor yerine yerlestiriyor, sonraki gelecek disimin yerini kaydiriyor. Annem hep anlatir agladigimi ve kanadigini. O yüzden bir kez daha doktora sorun derim