Aysegunes01 sanırım eşimle benim aramda kan uyuşmazlık var nikah için kan verdiğimiz de doktor bize gebelik düşünmeden önce doktora gidin demişti ama ben ve eşim evlendikten sonra unuttum hamile kaldım kontorellerds hiç bir doktor bisey demedi ben yine demeyi unuttum takı doğum yaptım bebegin kan grubu ne bana ne eşime uyuyor kan uyuşmazlığı falan var dedi çevrem bunu ögrendigin de bebeğim 4 aylıktı yani çok geç kalmışım tekrar gitmek istedim sonra aksilikler virüs derken kaldı ben 0 rh+ eşim ab rh + bebeğim de a rh+ ilerde bi sıkıntı olur mu ? Bilgisi olan yazabilir mi ? Bende çok tedirginim Şuan oğlum 1 yas 2 aylık bi sorun yok ama nette baktım çok ciddi sorunlar olabiliyormuş bu uyuşmazlıkta çok şükür bebeğim yaşıtlarına göre daha ilerde ilerliyor bi gerilik görmedim bilgisi olan yazabilir mi