Benimde kizim 3ay+25 günlük vallahi yorumlari okudukca ahada bu benim kizim diyorum😁 hic bir sekilde isteyerek emmiyor zorla bende arada sagip veriyorm ve gunduz uykusu neredeyse 0 10 dk uykuyla geciriyorz kucak aglama günü sicaklardan diye tahmin ediyorum birde büyüme atagi olabilir 9nsallah uzun sürmez cok uzuluyorm ve bunalıyorum