Turşu ve şalgam suyu da içiyordu benim kızım 1,5 yaşındayken . Ama sulandırıyordum şalgamı. Hala da sulandırırım. Her yemeğine sarımsak yapardım 6 aydan itibaren. Maşallah sadece 1 kez hasta oldu o da benim ihmalim yüzünden yoksa bünyesi sağlam şu an 2,5 yaşında