Prima bezde pedofili simgeler olduğunu biliyor muydunuz? 6 aylık bebeğim var ilk doğduğunda prima kullanıyordum ama öğrendikten sonra kullanmayı bıraktım ruh hastalarına para kazandırmayalım arkadaşlar lütfen duyarlı olalım.. Komili de çok iyi bir bez ne sızma ne taşırma ne pişik hiç biri olmuyor