Kızlarrr henüz doğum yapalı 1 ay 3 gün oldu ama doğumda aldığım kilolar gözüme batmaya başladı kilo vermek istiyorum emziriyorum çok abartmadan kendimce dikkat etmek istiyorum yediklerime aşırı tatlıya düştüm hamilelikte yemediğim kadar yiyorum farkındayım kilo almıyorum ama emzirdiği için sanırım yemem aşırı kendimizi motive edicek bişeyler bulsak beraber olursak birbirimizi gaza getiririz belki ne dersiniz? Tam anlamıyla bir program vs yapmadan en azından destek olsak birbirimize ne dersiniz 👏🏻🙏🏼😍😇