Sarisey teşekkür ederim, bebeğim 3. Ayından beri iştahsız meme reddi biberon reddi ağır reflüsü var sürekli kusuyor ve aşırı beslenme reddimiz var , 1 saatten fazla uyuyamıyor bağırsak tepkili süt alerjimiz , son zamanlarda artık kusması arttı ve pütürlü de hiç yemiyor sağdığım sütümü de kaşıkla veriyordum 10 aydır onu da istemiyor 13 aylık oldu geçmedi şikayetlerimiz kocaelideym ben de İstanbul’a gideceğim iyi bir doktora denk geliriz inş