SedaMirza bi dene kuzum ben boyle rahat ettim bnmkide gecd surekli donuyordu agliyirdu hmn ayaga kalkıyordu dakika basi oyleydi oturur aglardim esimde dedigin gibi yardm ediyirdu sagolsun ama isyerinde zorlaniyirdu cok şükür yer yataginda iyiyiz masallah diyeyim
Bugun yer yatagi yap baktin kendi kendine uyuyamiyor ayakta salla birak sende yat yanina insallah faydasi olur