Arkadaşlar yaz aylarında bebeklerinizin idrarında değişiklik oldu mu? Bulunduğumuz şehir 33-38 derece arası sıcaklıkta, bebeğim gündüz de gece de emerken de terliyo. Çişli bez sayısı çok azaldı hiç çıkarmasam neredeyse günde 1-2 tane anca dolar gece de dahil. Sizin bebeklerinizin nasıl fikir verir misiniz? Doktoruna sordum suyu arttırmamı söyledi ama günlük 200ml içiyo fazla vermeye çalışınca dudaklarını kitliyo almıyor. 8 aylık, anne sütü alan bi bebek bebeğim.
Instagram’da bi doktora sordum suyu ter yoluyla attıklarını o yüzden sıcaklarda böyle olabileceğini söyledi. Bir de size danışmak istedim.