4 kayip yasadim ve 5 +5gunluk hamileyim kese gorundu cok sukur ama her gun öguruyordum baya baya midem bulaniyordu bugun cok rahattimhic midem bulanmadi varmi yasayan normalmi ilk aylarda esim her gun ayni belietiler yasanmaz diyor ama yinede korkuyorum hersey Allah tan hayirlisi olsun 🙇♀️