Duru_m Joie marka mimzy lx ayaklı mama sandalyesi satıyorum 3 ay kullandım sadece tertemiz ilgilenen olursa yardımcı olabilirim
Sinif177 Duru_m çok güzel bir mama sandalyesi ama benim bebeğim içinde çok terliyor. Sizde de öyle sorun var mı?