Ygtm Geçmiş olsun canım bizde sarılık geçirdik 6 saat mavi ışık verdiler sınırın altına düştükten sonra çıkardılar hastaneden 😊 o an içindeyken çok üzülüp hırpalamıştım kendini üzülme öyle çaresi olmayan birşey değil biz 2 ay 7 günlüğüz 3 aya kadar kendiliğinden geçecek dediler şuan herhangi bir belirtisi kalmadı son kontrolde 3 çıkmıştı değeri doktorumuz 5 tane hap verdi onları kullandık onun haricinde ilk zamanlar aç kalmamasına dikkat ediliyor sonradan çok yapacak birşey yok açıkçası sık sık emzir