Mommyishome Dün kendimi kaybedip 4 dilim yedim. Ev yapımıydı. Çikolatanın bebeğe gaz yaptığını duymuştum ama içindeki kakaodan dolayı mı neden bilmiyorum. Bugün bebeğimi resmen uyutamadım. Kaka yapa yapa bi hal oldu evladım gazı da bitmedi 😞
Kosem_hanm6 Mommyishome Evet gaz yapar hatta mide rahatsizligi olanlara yasak.listesinde kakao ve cikolata vardir bir cay bardagi suda bir cau kasigi kimyonu bir kaşım kaynatın tülbentle süzün kendiniz icin 6 ay ı geckinse 2 cay kasigida bebeginize verin ikinizede cok iyi gelicek gecmis olsun
Annisss Mommyishome ah bu gaz kaç ay mercimek çorbası ne içtim ne de eşime yaptım yaptigimda da esi m hadi sen içmiyorsun bana niye yapmasın demişti
Neshr Mommyishome daha önce hiç duymadım çikolatanın gaz yaptığını hatta tam tersi bitter çikolatanın süt yaptığını duymuştum.bence gaz yapma olayı tamamen psikolojik diye düşünüyorum yediğin şeyin gaz yapıcağına inanırsan yapar ben 40ıma kadar dikkat ettim sadece
Mommyishome Kosem_hanm6 Valla çok pişmanım yediğime. 2 hafta önce de kuru fasulye yemiştim yine böyle kıvranmıştı evladım. Bebem 1 aylık henüz. Neyse bana da ders oldu ikisini emzirdiğim müddetçe yemicem artık 😞
Kosem_hanm6 Mommyishome olabilir insalik ben yedigim zamanlarda dedgim.gibi kimyon iciyordum tadi kotu degil sütden rahatlatir ikinizide denemelisn
Mommyishome Neshr ben de kuru fasulyenin gaz yapmayacağına inanarak yedim ama maalesef öyle olmadı. Bilimsel gerçekleri inkar etmemek lazım 😂 ama herkeste de gaz yapmıyormuş gerçekten klasik gaz yaptığı düşünülen yiyecekler. Yani deneme yanılmayla öğreniyoruz aslınds
Seutfu Mommyishome çok küçükmüş daha yapabilir. Kimyonlu çay içebilirsiniz. Ben canım fasulye filan çekince üzerine kimyon döküp yiyordum gaz yapmiyordu