Merhaba kızlar benim 2 aylık kızım var beni asla ve asla emmiyor sezeryan oldum sütüm gelmedi 4 gün biberona alıştı 2 aydır uğraşıyorum olmuyorum artık sagma yaparak besliyorum 2 saatte bir sagıyorum fakat bu sabah bir uyandım gögsümde çatlak var lansinoh sürüyorum birde zeytinyağ fakat gögsümün üstü taş gibi elliyorum birşey var gibi sıcak duşta masaj yaptım masaj aleti ile yaptım sıcak uygulama yaptım geçmiyor ne yapmam gerekiyor yardım edin :( bu memem yüzünden kızımla ilgileniyorum kolum kalkmıyor