Unknown Az kullanılmış ya da kullanılmamış piyasa fiyatından daha uyguna satan var mı ?? Tecrübesini paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim 🤗
Mehmetaslan Unknown canım mochi sıfır 100 tl sitesinden almani tavsiye ederim. Mochi iyi diğerleri yara yaptı canım
Merve789 Unknown ben satabilirim 1 ay kullandim lansinoh ikili elektrikli makine arti sut saklama posetlerim gogus pedlerim hic kullanilmadi. 400e almistim suan 470 fiyati. Neyse almak istsersen anlasiriz
Unknown Woody Elektrikli pompam var da süt toplayıcılar var ya onlardan istiyorum. İki meme fazla geliyor. Tek memeyle doyuyor bebeğim. Diğeri bu sefer sertleşiyor. Mochiyle daha rahat edeceğimi düşünüyorum.
ezgizehra Unknown bende 2. el az kullanılmış aldım memnun kaldım ilk aylar tek göğüs yetiyor diğer göğüsten akani topluyor ve sertleşmeyi onluyordu . hatta dolaba bile attım o sütleri
Unknown ezgizehra Siz satıyorsunuz sandım. Bende 2. El almak istiyorum pompalara vs o kadar para verdim ki 🤷🏻♀️
ezgizehra Unknown hayır hiç olmuyordu emzirirke. takınca özellikle o süt inme sizisi oluyor ve pit put fışkırıp damlayip doluyordu yavaş yavaş . ilk 15 cc sonra 30 . 50 arası oldu göğsün çok sert olunca bebis uyurkende takiyodum bazen az da olsa sagim yapip elimle destekleyip rahatlamasini sagliyodum
Aylin_lina Unknown Benim var mochi göğüs pompası. Az kullanılmış kutusu bandrolü ve kullanma kılavuzu hatta 10 tane süt saklama poşetim var. Bana hediye gelmişti pek kullanmadım. Hiç acıtmıyor bebek bir göğsü emerken diğer göğüsten süt topluyor. Acısız ağrısız çok pratik.özellikle süt artırmak ve çok sütü olanların göğsünü boşaltması için çok yararlı
Unknown ezgizehra Umarım olan biri vardır. Elektrikli pompayla uğraşmak zor her defasında ve ağrı oluyor. Şu an çok ihtiyacım var. İki memeyi emzireyim desem sadece ön süt almış olacak. Diğer memeyi rahatlatmam lazım. Kısacası çarem mochi gibi ☺️
Efee_sevim Bende var satmak istiyodum zaten mochi var ne kadar düşünüyodun ücreti sayfasında 109 lira
Birmartannesi Mochi harika… ben kullandım ama satmayı düşünmüyorum ikinciye lazım olursa diye,, alabilecekseniz alın hoc 2ci elini aramayın verecek olan 80 den aşağı vermez bence bide letgoya bakın orda vardır belki
Furug Birmartannesi ayy ben 2.yi uzun sure dusunmuyorm her seyi elden cikartiyorum yenisini alirim durmasin diye 🤦♀️🤭 mochiiyi satabilirim
ezgizehra Unknown vardır bende burdan bir arkadaşdan almistim 50 /60 civari biseydi. umarım iş görür sizdede