Gogo Anneler nasıl veriyorsunuz şurubu ben yemekten bir saat sonra vermeme rağmen hep çıkarıyor🥴 grip öksürük 😓😓😓
Seutfu Gogo ben siringayla veriyorum yine çıkarıyor ama kaşıkla verimce daha çok çıkıyor dene istersen
Kayracnm Gogo valla kızlar ne kadar doğru bilmiyorum hiç denemedim bir eczacıdan gördüm izledim kaşığa şurubu döktü içime bir kürdan koyup dondurdu ve dondurma yaptı ben oğluma böyle yediriyorum yoksa yemiyor dedi ne kadar doğru bilemiyorum ama
Kurt07 Gogo benim kızım 5 yaşina geldi hala şurubu kusar agzına zorla sokardık içmezdi hiç hasta olunca igne verilirdi hep igne den hiç korkmaz doktora kendi ben şurup içmiyorum sen igne yaz derdi 🤣🤣🤣🤣😀
Swtlna Şurup veremediğimiz için fitil verdi doktoru, yoksa içmiyor dediğiniz gibi kusuyor. Denemediyseniz şırınga ile de demeyin bazı bebekler öyle kabul ediyormuş
Brgl Karnı açken ver.ben eczacıya sordum verebilirsin dedi çünkü kusuyordu hep sürüplarin içinde uzun çubuklar var kilosuna göre falan yazar.onla verdim ama dişlerinin arkasına azar azar sıkıp verdim.yani bir ölçek şurubu bir kac saniye arayla ver.