Mommyishome Hanımlar 1 ay önce doğum yaptım ve kanamam azdı. 2 gündür kanamam yoğunlaştı, regl dönemlerindekine benziyor. Bu kadar erken adet olunur mu? Doğum yapanlar sizler ne zaman ilk adet oldunuz ?
Aysegulcc Mommyishome 40 im çıktı ondan sonra oldum. Sonra hemen 3 aylık iğne oldum ondan sonra kesildi 😂😂 olmuyorum 3 Aydır. Olacak gibi oluyorum agrilarim oluyor ama yok
Sumeyyelan Mommyishome bildiğim bu kadar adet okmaz benimde 20 sinden sonra azalmıştı 5 ay oldu hala adet olmadım