Yalnız olmadigimi bilmek içimi rahatlattı..bizdede durum aynı..kızım 16 ay 6 günlük..standart gece her saat başı uyanıyor..derin ve kesintisiz uyku yok..uyaniyo emiyo hemen sırtını dönüp uyumaya devam ediyo ama bazen memeyi bırakmak istemiyo o an anlıyorum ki bı sıkıntısı var bana ihtiyacı var..Allah’tan uzanarak emiyo..yanina uzanıyorum emiyo bitinceye kendi dönüp uyumaya devam ediyo..kesintisiz uykuya hasret kaldık..2 yaşını bekliyoruz inşallah memeyi birakinca :)