Birçoğumuzun ilk Bebeği birçoğumuzun ise ilk Bebeği o yüzden dikkat edin lütfen .
Benim ilk bebeğimdi ve ben çok tecrübesiz başladım anneliğe sağlık ocağı ilk ay oğluma davit3 verdi oğlum günlerce kaka yapamadı yaparken morardı .
Acaba damladan dolayı mı diye Damla’yı kestim ve oğlum 10 gün içinde normale döndü günde 2 defa yapar oldu ve bana ordan bir sağlık ocağına soğuma geldi .
Şimdi 4. Ay aşısında gittik bize kan damlası verdi 4 damla yazdı neye göre verdi ?
Kan sayımı yapılmadan ?
Bende içeriğe baktım paraben içeriyor etkin maddesinde sağlık ocağında soluğu aldım ben vermek istemiyorum dedim kadın bi dövmedi ücretsiz alıyorsun birde gelmiş laf mı yapıyorsun git o zaman para ver al ddi .
Özele geldim kendi doktorumuz izinliymiş başka bir doktor aynı öle bişey Yok öle olsa devlet verir mi biz pekmezle büyüdük sanki ne var ddi
Ben anlamıyorum şimdi ne yapmalıyım eğer kan damlasına ihtiyaç varsa bunu neden bakıp yapmıyorlar ben şuan kullanmıyorum kullanmayacağım lütfen ücretsiz diye çocuğunuzun vücuduna kanseri yaymayın siz onu Ne zorluklarla dünyaya getirdiniz