Azrasmomm baby plus isofiks kullanıyoruz cok memnun kaldım bir kere küçük bi kaza atlattık ben cama yapisiyordum kızım gram oynamadı korumasi gayet iyi darbe almıyor oturma yeri yumuşak yüksek sayılmaz ama dışarıyı görebiliyor tek kötü yanı 3 kademe yatma özelliği var ama hic yatıyor gibi değıl uzun yol oldugu zaman kötü bide büyümeye başladıkça oturtması zor oluyor o zamanlar kraft spin bakmistik yatma özelliği yok diye almamistik sonradan pişman olduk donerli alsak daha iyi olurdu bide spin o zamanlar bizimkinden daha ucuzdu simdilerde nasıldır bilmiyorum