esraeylul34 Kizlar kizim 6 aylik iki tane altdan disi cikti ve bugun ust yan kesici dişinden bir tanesinin daha çıktığını gordum normal mi
hankardeslerr esraeylul34 9-10ay arası çıkarması lazım genelde Maşallah bebişiniz hızlıymış ağrısız sızısız çıkarır inşallah 🤲🧿
hankardeslerr esraeylul34 Olsun sağlıkla çıkarsın inşallah. Biz ilk dişlerde çok zorlandık devamı kolay olur inşallah 🥰