incidenizzz arkadslar Yenidoğan bebegin pipisinden boyle bisi geliyor mus normal mi dr götürmek gerekir mi
Zask incidenizzz Geçmiş olsun. Yetersiz beslenmede bu şekilde lekeler olabiliyor. Mutlaka doktora danışın.
BenMathilda incidenizzz Bebeginizin beslenmesi yetersiz, doktora danışmalısınız. Yenidoğan oldugu icin
pasabeyy Bilgim yok canim benim erkek ama böyle bişey yasamadim kristallenmee benzettim üstte kalsin umarim bilen cikar
Ebru-isil incidenizzz yok götürmedik canım doğduğu zaman ertesi gün gelmişti sütüm doktora gösterdik bezi yeterli beslenmediğinden susuz kalıyor o şekilde oluyor dedi emdikçe geçti.
dogaveannesi incidenizzz doktorun telefonu yok mu sizde ? benim kızımın bezinde de pembelik olmuştu çok az ve doktor normal demişti ona . sadece bir kez oldu . ama bunu bilemiyorum . su kaybı yaşıyor olabilir veya başka bir şey . belki de tamamen normaldir . en iyisi doktora sormak
iremgg incidenizzz Merhaba, sivisiz kalma durumunda idrarda kristallesme gorunur, normaldir. Verilen sut miktarini artirmak, gerekirse mama ile desteklemek ve su takviyesi yapmak gerekir. Endise etmeyin lutfen.
Nurrcem incidenizzz yetersiz beslenme arkadaşım daha sık emzirin bebeğiniz kaç günlük bilmiyorum ama sütünüzü sağın daha tam olarak sütünüz gelmemiş ise emzirme sonrası mama takviyesi verin