bebeğim 23 günlük ve 3 gündür günde en fazla iki defa kaka yapıyor önceden 4-5 defaydı. bugün ise sabah kalkınca yaptı ve şimdi yapamıyor ağlıyor poposuna zeytinyağı sürdüm doktor probiyotik vermişti onu damlattım ağzına karnına ayaklarına elma yağı sürdüm ama hiç bir işe yaramıyor sıcakta tutuyorum. önerisi olan var mı başka ne yapabilirim 😞