Asyaglck Söylebilmesi ile işlevsel yapabilmesi başka bir şey. 22 aylık oğlum var, bende o hataya düştüm 20 aylıkken hemde yaz geldi diyip deneyim dedim. Dediğiniz gibi gece bezi kuru olurdu. Oğlum kaka yaptın mı çiş yaptın mıdiye sorduğumda “ııh yo yo” derdi yok anlamında. Hala da söylüyor.
Ancak 15 gün yerleri silip, çarşaf alez değiştirdiğimle kaldım. Sonra doktora da gittim. Bana “pelvik kasların yetişkin gibi tutmaya, düzgün çalışmaya başlaması 18-36 ay arasıdır.Belki oğlunuz 30-33 aylıkken 3 günde halledecek.Neden acele ettiniz travma olursa 6-8 ay ileri atar ayrıca” dedi.
Bende bıraktım zaten 17 haftalık gebeyim bellerim koptu.Seneye yaza 30-33 aylık olacak o zaman hallolur artık diye düşünüyorum.
Böyle çevremde çok bebek var.Genelde 28-36 arası bıraktılar bi kaç günde veya 1 haftada.