Nnuurr valla cnm dediği bu . diş jeli alırım çok huysuz diye gittik. Ki Dr m ilk kızıma da bakan hiç yanılmayan biri. Damaklarını dişleri kolay çıkabilmesi için algısal olarak oral tanımlama geliştirme dönemi deriz dedi. 2 ay snra sancısı baslar . diş kabarıklık hiç bir şey yok dedi . damaktaki beyazlık ne dediğim de de şişiricek zamanları ki patlaması kolay olsun dedi. 40 dk sadece buna bilgi verdi .