Merhaba arkadaşlar. 17 günlük bebeğim var şükür emziriyorum. Merak ettiğim ve kaygılandığım bir mesele danışmak istiyorum. İlk zamanlar göğüslerim sem sertti ama şuan normal bu sütüm olmadığı anlamına mı geliyor? Bilgi verir misiniz, süt olunca göğüsler sert mi oluyor aklıma bu takıldı.