ilknurcelik 2 yil ara ile sezaryen oldum, belden uyuşma ile daha çabuk kalkarsiniz ayaga, ben ilk cocugumda 2 ignete rağmen uyusmadim, genel anestezi aldim, ikinci çocuğumda direkt genel anestezi aldım, öyle aşırı zor bi durum yok, 4 ay oldu doğum yapali, unuttum bile acilari ☺️