Busraygt merhaba, bebeğiniz alerjik mi bilemem ama bir çok doktor kakada kan olmadığı sürece bunu alerji olarak nitelendirmiyor. Kusma- bebeklerin yemek borusu kapakçığı 0-5 arası güçte yetişkinlerin ise 25 güçteymiş, 0 a yakın olan bebek çok 5 e yakın olan bebek az kusar, ek gıdayla beraber azalır. Alerji doktoruma göre 12 kez, çocuk doktoruma göre ise 8 kez kaka normal yenidoğan döneminde. Gaz ilk 4 aylık dönemde sıkça rastlanan bir durum, bebeğim 6,5 aylık oldu daha yeni azalmaya başladı, dua edin gazlı bebeklerin büyük kısmı gibi sizin de 4 ayda bitsin. Kabarcıklar- anne sütünden geçen hormonlarla alakalı çıkabiliyor.
bebeklerde herşey herşeyin belirtisi olabiliyor.
doktorunuza güvenmiyorsanız bir doktora daha görünün içiniz rahat etsin.
gaz sancıları, beslenme sorunları o dönemde insanı bir umut ışığı olsun diye herşeye yönlendirebiliyor maalesef. Sırf aman çözüm olsun bari gazı azalsın içim rahat etsin diye katı diyet yaptım yine işe yaramadı yine yaramadı.
5 ayı geçti diyetteyim, bebeğim yumurta ve peynir yemeğe başladı çok şükür. Ben psikolojik olarak Nası etkilendiysem o yiyor ama ben yiyemiyorum elim gitmiyor☺️