Gogo İyi akşamlar herkese 8 aylık bebeğim var grip oldu öksürüyor ve burnu akıyor Huysuzluk da var eczaneden aspireks şurup aldık lakin onuda içince kusuyor hiç sevmedi Onun dışında su vermeye çalşıyorum Önereceğiniz yapabileceğim başka neler var.
Seherronya Gogo ıhlamur kaynatıp verebilirsiniz . Benim kızımda hafif nezle belirtileri vardı burun akması falan kuşburnu kayantıp içirdim ilerlemeden kesmişti hastalığını. Çok geçmiş olsun
Gogo Seherronya Dr a gittik bugün calpol pedufen gibi birliksiniz verdi başlangıç imiş onlarda ateş düşürücü imiş enteresan öylece gönderdiler