busradem501 Arkadaşlar benegim 9.5 aylık . İki memesinin ortasında çukur var . Ve gerçekten bu zamana kadar böyle bir şey yoktu şimdi olmuş Yani banyo da falan fark etmedim evham mi yapıyorum die düşündüm suan ama. Böyle bisey yaşayan var mi bana mi öyle geldi bilmiyorum babası yok ya abartma dedi ama gerçekten düz değil hafif Çukurlu
seydaac busradem501 kunduracı gögüs deniyor canım, benim de gögüs kafesim öyle. Bir sorun teşkil etmiyor ama sen için rahat etsin istersen bir doktora götür kontrol amaçlı. Benimki de sonradan oluşmuş doktorlar öyle söylüyor ama ailem de hep vardı diyor bilmiyorum 🤷♀️
Goksel busradem501 merhaba geç olmuş ama umarım görürsünüz. Doktora gittiniz mi bu durumdan ötürü. Ne dedi. Sanırım bizdede aynı durum var. Bu zamana kadar hiç yoktu sanki biraz zayıfladı o dönemde farkettim.çok endişeliyim
DorukMerve19 Kunduracı göğsü deniliyor ona , çok derin değilse çukur problem teşkil etmiyor. Benim oğlumda da var takipteyiz. Soy ağacına dayanan bir genetik bir durummuş. Bende ve babasında yok. Endişe etmeyin doktorunuzla iletişimde Kalın
busradem501 Allah allah sinirim bozuldu suan ya netten de araştırdım da çok belirgin değil ama bariz çukur var yani . Hemde yeni olan bir şey sizin bebeğiniz ne kadarlık bide ne zaman fark ettiniz çok mu çukur
DorukMerve19 busradem501 nefes alıp verdikçe fındık kadar içine göçüyor . İnternetten görsellere bakın bence bende telaş etmiştim doktorumuzla iletişimde kaldık takip gerekiyor dedi bazısı kendinliğinden geçiyormuş bazısı cerrahi operasyonla . 1 yaşında doğdu oğlum şuan. Telaş etmeyin sağlık problemi düşünmeyin onu lütfen . Doktorunuzla görüşün o gerekeni söyler. Bu dönemde Bebeğinizin motor gelişimini takip etmeniz daha yararlı olacaktır.
Glsh-cnr DorukMerve19 merhaba benim 7,5 aylık oğlum var onun göğsünde de var çukur bizimki midesinin üstü gibi memelerin. 2-3 parmak alt tarafında Dr önemli değil dedi hatta kendisindede varmış gösterdi sizinki be durumda ilerliyor mu çok endişelendim bende internete bakınca
busradem501 Çok teşekkür ederim bilye büyüklüğünde doktora gideceğiz bakalım ne diyecek yok bütün motor becerileri tamam kızımın ama iste tedirgin oldum büyük mü sizin bebeğiniz olan çukur
DorukMerve19 busradem501 yok bizimde o kadar büyük değil Herşey Allahtan. Endişelenmeyin , anneyiz sonuçta rabbim beteriyle sınamasın
busradem501 Goksel merhaba hiç korkacağınız bir durum yok evet gittik ama genetik olabileceğini söyledi kızım zayıf kilolu olsa görünmez bile dedi . Zayıf olduğu icin cok belirgin 2 yaşına girecek hala belirgin şekilde ama kilo almıyor yapacağım bisey yok .
Glsh-cnr Goksel merhaba sizde son durum nedir bende doktora götürdüm bebeğimi bizde de var doktorumuzda önemli değil dedi kendisinde de varmış gösterdi hatta ama ben Yinede çok üzüldüm 7,5 aylık bu arada
Goksel busradem501 oh çok teseklür ederim nasıl rahatlattınız beni. Acaba sizinki ne kadar bizimki içinde aynı şeyi söyler mi doktor. Bende kontrolünde soracagım ama önden bi size sormak istedim tecrübe neticede. Benim kızımda 20 aylık olacak , kiloluyken hiç gözüme çarpmadı böyle bişey ki çok dikkatliyimdir. Gecen aylarda 6.hastalık geçirdi o zaman 1 kilo verdi hala aldıramadım o kiloyu geri. Bu durumda belirdi o çöküklükte eminim öncesinde olmadıgına 😔
Goksel busradem501 11.200dü 6.hastalık gecirmeden sonra o 1 haftada iştahı gitti kustu derken 10.200 şuan. Kilomuz her kontrolde öndeydi süt alerjisine rağmen hatta. Ama işte şuan zayıf gercekten aldırmaya çabalıyorum ama ha deyincede alınmıyo
busradem501 Goksel bende ne yapacağımı şaşırdım inanın hiç vermediğim halde bu gün sinirle nesguik meyveli yoğurt bebe bisküvisi aldım yeterki kilo alsın diye hiç bir şey yemiyor bazen yiyor ne yapacağım bilmiyorum
Goksel Glsh-cnr bizimkinde ilerleme olmadı şükür doktorada götürmedim çünkü ablamdada var farkettim. Üniversitedeyken bi arkadasımın da çukurdu orası gayette sağlıklıydı.Çok çukur olmadıgı için takılmamaya çalısıyorum açıkçası. Ama bidaki kontrolde soracağım o zaman yazarım yine size.