ilknurcelik bizi anlatmışsınız bizde 3,5 ayında başladı 9. Ayda çıkardı ilk dişi sadece huzursuzluk ve iştahsızlık yaptı ama ikincisinde iştahsızlık, huzursuzluk, gece aglayarak uyanma, el hep ağızda, hatta elini ağızına vuruyodu yavrum. Popoda pişik 37,5 seyreden ateş, burun akıntısı yaptı🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Patlatınca geçti 💆🏻♀️